Politica de returnare

Conform O.G. 34/2014, produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original (chiar dacă acesta este rupt) si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire, prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site;
Coletele ce prezinta deteriorari severe;
Produsele ce au fost livrate gresit .
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

In cazul produselor nepersonalizate (fara gravura), care nu respecta normele de calitate si conformitate, Cumparatorul trebuie sa anunte vanzatorul in decurs de maxim 5 zile de la primirea produsului, iar Vanzatorul se obliga sa ii inlocuiasca produsul cu unul conform, in decurs de 5 zile. Costurile de livrare sunt sustinute de Vanzator, iar Cumparatorul trebuie sa ofere curierului produsul neconform in schimbul produsului refacut.

In cazul produselor personalizate, acestea nu se pot returna, decat daca nu se respecta normele de calitate si conformitate, iar Cumparatorul trebuie sa anunte Vanzatorul in decurs de maxim 5 zile de la primirea produsului.